terkejot gile, sedih gile, kecewa gile, hancur gile hati aku, sume yg negatif lahh sume ade. sbb ape ? sbb Alif dah tak sayang aku lagi :'( sbb ape ? mane lah aku thu bodoh ! hm memang dia dah bosan dan penat kot nak layan prangai aku nii :'( and mula mencari someone yg lagi baik dari aku, haha aku jahatkan sayang ? tak payah cakap i dah thu :'( hm ape bole aku buat ? nak lepaskan dia, serius aku tak sanggup ! sbb aku thu nnti hidup aku msti hura-hara kalu kau takde nnti :'( hm sumpah aku sayang kau ! sayang sangat sangattttttttttttttt ! dlu aku cuba buang sume org yg ada dlm hati aku nii, sbb aku nak kau sorg jee dlm hati aku & dlm otak aku nii. supaya dpat aku sayang kau sepenuh-penuhnya, skrg aku dah bole sayang kau sepenuh-2nya. tpi ape yg aku dpat ? ha-ha-ha :') kita nak dkat 6bulan, tpi knpe bnde mcm nii bole jadi ? salah aku ? memang sume salah aku :'( aku mmg tak bole jaga hati kau dgn elok :'( menyesal tak couple dgn aku ? msti iye kan ? hmm :'( aku dah penat nangis nii hoi ! bile lah air mata nii nak kering nth -_______-